بازی مسابقهای اندرویدDrag Racing

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نادر
20:3
چهار شنبه 1 مرداد 1393

Drag Racing جزو برترین بازی های سبک Racing با حجم کم از کمپانی Creative Mobile برای Android است که بیش از 500 میلیون بار از Googleplay دانلود شده است. این بازی به صورت سه بعدی و در سبک عناوین مسابقه ای معمولی نیست، بلکه در یک خط راست با یک اتومبیل دیگر حرکت کرده و با یکدیگر رقابت می کنید و در نهایت، فردی موفق می شود که زود تر از رقیبش به خط پایان برسد.

Drag Racing دانلود Drag Racing   بازی مسابقه ای اندروید

 

در واقع تنها وظیفه ای که در بازی Drag Racing دارید، تعویض دنده است، شاید در ظاهر کار آسان و مسخره ای به نظر برسد ولی همین سادگی باعث جذابیت بیش از حد آن شده است و نام این بازی را در بین لیست برترین های جهانی قرار داده است! پس از این که مراحل اولیه را به صورت موفقیت آمیز پشت سر گذاشتید، نوبت به Upgrade اجزای مختلف ماشین و بهبود بخشیدن به آن ها می رسد تا در مسابقات بعدیتان شکست نخورید.

بیش از 50 نوع اتومبیل برای خرید در فروشگاه قرار گرفته است اما بیشترین جزئیاتی که بر روی آن کار شده، بخش تجهیزات داخل خودروست که به آن سرعت و قدرت می دهد. قابلیت اسپورت یا همان Tuning در Drag Racing خارق العاده می باشد و فقط همین ویژگی باعث محبوب شدن آن در سرتاسر جهان شده است. در قسمت پایینی صفحه نمایش، اطلاعاتی همچون سرعت و دنده ماشین نشان داده می شود و باید به آن توجه زیادی داشته باشید. در برخی از مسابقات ممکن است با اختلاف چند هزارم ثانیه از رقیبتان شکست سختی بخورید، به همین دلیل هم باید تمامی سرعت عمل و دقت خود را به کار بگیرید تا موفق ظاهر شوید. گیم پلی بازی Drag Racing به حدی اعتیاد آور طراحی شده است که ساعت ها کاربر را سرگرم خود می سازد، به نوعی که گذر زمان را احساس نکند و از بازی کردن نهایت لذت را ببرد.

حجم فایل : 28.14 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 1.6 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

 

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

 


تعداد بازدید از این مطلب: 310
موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,
بازدید : 310

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازیهای کامپیوتری وگوشی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر